W związku z wykryciem wirusa SARS Cov-2 u pracowników Urzędu oraz w trosce o Państwa zdrowie informujemy, że Urząd, GOPS i COE są do odwołania ZAMKNIĘTE DLA INTERESANTÓW. Pracownicy Urzędu nie załatwiają spraw w bezpośrednim kontakcie z interesantem za wyjątkami wymienionymi poniżej.
Wszelkie dokumenty i wnioski do Urzędu można złożyć wyłącznie:
- Elektronicznie: Elektroniczna Skrzynka Podawcza ePUAP: /j79k5s0dsp/SkrytkaESP
- za pośrednictwem Poczty Polskiej adresując pisma: Urząd Miejski w Słomnikach ul. Kościuszki 64, 32-090 Słomniki
- lub wrzucając pismo do odpowiedniego pojemnika umieszczonego w przedsionku budynku.
- W celu udzielenia informacji prosimy kontakt tel. 123881102 lun e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
W przypadku konieczności osobistej wizyty w Urzędzie Miejskim w Słomnikach (rejestracja zgonów, pilne wydanie dowodu lub inne bardzo ważne sprawy wymagające osobistego kontaktu) prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny z pracownikiem merytorycznym, z którym zostanie ustalony termin i miejsce spotkania.
Sprawy pilne będą załatwiane tylko po wcześniejszej rejestracji telefonicznej:
- Urząd Miejski w Słomnikach - 12 388 11 02; 12 388 12 71
- Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Słomnikach - 12 388 12 72
- Centrum Obsługi Edukacji w Słomnikach - 12 388 39 39
Załatwianie spraw związanych z ewidencją ludności, meldunkami i dowodami osobistymi w związku z zamknięciem Urzędu
Dowody osobiste
Wniosek o wydanie dowodu osobistego oraz zgłoszenie utraty lub uszkodzenia dowodu osobistego można złożyć wyłącznie internetowo, za pośrednictwem platformy ePUAP. Formularze internetowe dostępne są na stronie internetowej obywatel.gov.pl. Utrata dowodu wskutek kradzieży powinna być zgłoszona policji, która unieważni dokument i wyda potwierdzenie (nie ma wówczas potrzeby przychodzenia w tej sprawie do urzędu).
Przypominamy, że nie obowiązuje już rejonizacja przy składaniu wniosku o wydanie dowodu osobistego, dlatego można go złożyć do urzędu dowolnej gminy w Polsce.
Odbiór dowodu osobistego następuje osobiście i jest możliwy wyłącznie w sprawach pilnych i niecierpiących zwłoki, po wcześniejszym telefonicznym umówieniu terminu odbioru, nr tel. 12 388 11 02 wew. 130 lub 133.
Zameldowania i wymeldowania
Sprawy meldunkowe można załatwiać internetowo, za pośrednictwem platformy ePUAP. Formularze internetowe dostępne są na stronie internetowej obywatel.gov.pl. Formularze meldunkowe można również składać poprzez wrzucenie do urny wypełnionego formularza oraz pełnej dokumentacji (tytuł prawny do nieruchomości, kopia paszportu w przypadku cudzoziemców - jeżeli składasz kopie dokumentów pamiętaj, że muszą być one potwierdzone notarialnie.
Załatwianie spraw w Urzędzie Stanu Cywilnego w związku z zamknięciem Urzędu
Składanie dokumentów i wniosków odbywa się wyłącznie elektronicznie, za pośrednictwem Poczty Polskiej lub wrzucając pismo do odpowiedniego pojemnika umieszczonego w przedsionku budynku (przede wszystkim wydawanie odpisów, zaświadczeń, transkrypcji), z wyjątkiem spraw dotyczących rejestracji bieżącej zgonów, sporządzania aktów zgonów, zawierania małżeństw i składania oświadczeń w ramach prowadzonych rejestrów przez USC.
- interesanci w zakresie rejestracji bieżącej zgonów będą przyjmowani bezpośrednio, bez wcześniejszego umówienia.
WNIOSKI DO POBRANIA - TUTAJ