W związku ze stanem epidemii w Polsce, w trosce o bezpieczeństwo mieszkańców naszej gminy apelujemy o załatwianie spraw urzędowych bez ryzyka kontaktu bezpośredniego.
Poniżej zamieszczono tematycznie druki, które obowiązują w naszym Urzędzie.
Wnioski można dostarczyć do Urzędu Miejskiego w Słomnikach za pomocą:
- elektronicznej skrzynki podawczej, wysyłając wnioski i podpisując je kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub profilem zaufanym na adres /j79k5s0dsp/SkrytkaESP
- poczty e-mail adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. tylko podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- pocztą tradycyjną, wysyłając na adres Urząd Miejski w Słomnikach, ul. T. Kościuszki 64, 32-090 Słomniki
- wrzucić do specjalnej skrzynki w przedsionku Urzędu Miejskiego w Słomnikach na parterze budynku
W celu uzyskania szczegółowych informacji dotyczących załatwiania swoich spraw należy kontaktować się telefonicznie 12 388 11 02, GOPS 12 388 12 72, COE 12388 11 02, wew. 131 i 132. Numery wewnętrzne do pracowników merytorycznych dostępne TUTAJ.
Formularze do pobrania:
- Drogi
- wniosek o dostęp do drogi publicznej
- wniosek o odbiór zjazdu
- wniosek o uzgodnienie lokalizacji ogrodzenia
- wniosek o uzgodnienie lokalizacji przyłącza, sieci
- wniosek o umieszczenie reklamy
- wniosek o uzgodnienie projektu zjazdu
- wniosek o wydanie zezwolenia na lokalizację/przebudowę/remont zjazdu
- wniosek o wydanie nalepki oznaczającej rodzaj paliwa
- wniosek o zajęcie pasa drogowego
- Plan zagospodarowania przestrzennego
- Ochrona środowiska
- Dowody osobiste i ewidencja ludności
- Wybory