A A A
Załatw sprawę z domu

W związku ze stanem epidemii w Polsce, w trosce o bezpieczeństwo mieszkańców naszej gminy apelujemy o załatwianie spraw urzędowych bez ryzyka kontaktu bezpośredniego.

Poniżej zamieszczono tematycznie druki, które obowiązują w naszym Urzędzie.

Wnioski można dostarczyć do Urzędu Miejskiego w Słomnikach za pomocą:

  • elektronicznej skrzynki podawczej, wysyłając wnioski i podpisując je kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub profilem zaufanym na adres /j79k5s0dsp/SkrytkaESP
  • poczty e-mail adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. tylko podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
  • pocztą tradycyjną, wysyłając na adres Urząd Miejski w Słomnikach, ul. T. Kościuszki 64, 32-090 Słomniki
  • wrzucić do specjalnej skrzynki w przedsionku Urzędu Miejskiego w Słomnikach na parterze budynku

W celu uzyskania szczegółowych informacji dotyczących załatwiania swoich spraw  należy kontaktować się telefonicznie 12 388 11 02, GOPS 12 388 12 72, COE 12388 11 02, wew. 131 i 132. Numery wewnętrzne do pracowników merytorycznych dostępne TUTAJ.

Formularze do pobrania:

  1. Drogi
  2. Plan zagospodarowania przestrzennego
  3. Ochrona środowiska
  4. Dowody osobiste i ewidencja ludności
  5. Wybory