Telefoniczna Informacja Pacjenta – 800-190-590 – tu przez całą dobę uzyskasz informacje o postępowaniu w sytuacji podejrzenia zakażenia koronawirusem.
Szanowni Państwo! W związku z rozprzestrzenianiem się w Polsce wirusa SARS-CoV-2, w trosce o zdrowie Państwa oraz pracowników Urzędu, proszę o rozważenie możliwości ograniczenia osobistego załatwiania spraw i procedowanie ich w formie korespondencji tradycyjnej lub elektronicznej. Zachęcam do korzystania z dostępnych infolinii: - informacja ogólna koronawirus (NFZ - całodobowo), tel. 800 190 590. Dziękuję za wyrozumiałość. O wszelkich zmianach będziemy informowali za pośrednictwem strony internetowej www.slomniki.pl Pod numerem bezpłatnej i całodobowej Telefonicznej Informacji Pacjenta uzyskasz informacje o postępowaniu w sytuacji podejrzenia zakażenia koronawirusem. |
Konsultanci poinformują Cię:
- czym jest koronawirus
- jak się zabezpieczyć przed koronawirusem
- co zrobić, gdy wracasz z kraju, w którym zdarzyły się przypadki zakażenia koronawirusem i masz wątpliwości co do swojego stanu zdrowia
- gdzie znajdziesz najbliższą placówkę inspekcji sanitarnej lub oddział zakaźny szpitala oraz dowiesz się jak się z nimi skontaktować
- gdy będziesz mieć jakiekolwiek wątpliwości związane z postępowaniem w sytuacji podejrzenia zakażania koronawirusem.
Połączenie z Telefoniczną Informacją Pacjenta jest bezpłatne, a z konsultantami porozmawiasz przez całą dobę, siedem dni w tygodniu.
Jeśli wolisz napisać maila zapraszamy do kontaktu przez stronę:
Jeśli chcesz skorzystać z czatu zapraszamy do kontaktu przez stronę:
Jeśli posługujesz się językiem migowym zapraszamy do kontaktu w dni robocze od 8 do 16 przez:
Komunikator video z udziałem tłumacza języka migowego
Małopolski Oddział Wojewódzki, Narodowego Funduszu Zdrowia w Krakowie
ul. Ciemna 6, 31-053 Kraków, tel. 12 29 88 120